2015. május 11., hétfő

Kritika #3: A vámpír nem jár egyedül

LINK


Külső:

Mikor közzé akartam tenni a bejegyzést az egész designt megváltoztattad, így kezdhettem előröl. Nos, az előző sokkal jobb volt szerintem, arra még mondhattam volna, hogy tetszik.

A háttér egyáltalán nem illik ide, válassz inkább egy egyszínűt. A modulok sorrendjét teljesen megváltoztatnám. Az első a "Menü" lenne, utána következne az "Üdvözöllek rész",  a harmadik a "Megjelenítések", negyedik a Feliratkozás, ötödik a "Csevegő, hatodik "Ha könyv lenne",  hetedik a "Bejegyzések", ezután tenném be a képeket a karakterekről, utána "A barátaim balogjai"-t, A "Cserék"-et és végül a"Közreműködtet. A lejárt közvélemény kutatásokat pedig szerintem érdemes lenne törölni, az eredményeket le tudod írni egy füzetbe, egy Wordbe vagy egy jegyzettömbe.

Fejléc:

A címhez nagyon rossz betűtípusokat választott a készítője. Szerintem sokkal szebb lenne, ha egy színű lenne, egy betűtípussal. Egyszerűen nem illenek rá, "A vámpír" feliratot pedig alig lehet elolvasni. Nem tudom, hogy észrevetted-e, de a srác fejből hiányzik egy darab, a lány körül pedig ott van egy átlátszó téglalap, ami főleg a feje körül nagyon kivehető. A szereplőket vagy közelebb tettem volna egymáshoz, vagy távolabb, úgy szerintem sokkal szebben mutatottak volna.
Az az egyetlen egy problémám még, hogy nem mond el semmit, pedig ez egy történetes blognál nagyon nagy szempont. Tele van virágokkal, de a virágoknak mi köze van a vámpírokhoz?

Tartalom:


Ne haragudj, nem olvastam el az összes fejezetet hiszen nagyon sok időbe telt volna, ezért beleolvastam néhányba az elején, a közepén és a végén.

A cím:

Szerintem éppen nem lépte át azt a bizonyos határt, amitől már túl hosszúnak számítana. Tetszik, hogy egyből utal a történet témájára és kíváncsivá is tesz.

A fejezetek:

Én a helyedben egy kicsit hosszabb részeket írnék és többször nézném/nézetném át, mint amennyit eddig szoktál.. Amit nagyon ajánlok neked, hogy egy fejezeten belül vagy csak egy szemszögből írj, vagy válts E/3-ra. Szerintem nagyon zavaró, belemerülök az egyikbe, de hirtelen jön egy másik és kiesek a sztoriból.
Mikor elkezdesz egy történetet akkor gondold végig a cselekményt, hogy milyen számban és személyben lenne a legszebb. Illetve ugyan ez vonatkozik az igeidőre! Ne ugrálj, találd meg azt, amelyik a legjobban megy és válassz! Hidd el, sokkal jobban néz ki, ha nem írsz először múltban, utána gyorsan jenben és megint múltban, hanem csakis az egyikben.
Szerintem sokkal jobban figyelhetnél a leírásokra. Nagyon meg tudják színesíteni bárkinek az írását, ha jól vannak használva, így hosszabbak is lennének a bejegyzéseid ugyan annyi cselekménnyel.
Picit sablonosnak éreztem, de igazából szerintem csak a rossz kezdés, a rossz kivitelezés miatt. Ez pont olyan történet, ami hogyha jól van megírva és kivitelezve akkor a tinilányok "zabálják".
Amit még ajánlok, hogy ha elkezdesz egy történetet, akkor előtte ülj le papírral a kezedbe és írd fel magadnak a karakterek tulajdonságait a hajuk és szemük színétől kezdve egészen odáig, hogy melyik kezükkel törlik ki a feneküket. Mindent, amit csak le lehet írni egy emberről.

2 megjegyzés: