2015. június 30., kedd

Vicky T. Kritika #3 // Dobok egy kosarat

Üdv, gyermekeim! 
Sajnálom, hogy késtem a kritikával, de betegségben szenvedtem, de most már csak egy kis nátha figyel be, de már ismét kritikaképes vagyok :) A soron következő nálam Victoria Bony blogja, a Dobok egy kosarat.

~Első Benyomás~
Első ránézésre én egy fiús blogot látok. Bocsánat, de ez az igazság. A kosarazás nekem fiús téma, igaz, én is szoktam kosarazni, de akkor is. Semmi gondot nem látok, nincsenek kódok, semmi extra dolog. Nekem tetszett.
~5/5

~Cím~
Nem sablonos! Végre! Eddig ez a blog elmerült a sok Harry Styles FF között (bocsánat, akik ilyet írnak). De rátaláltam, és elsőre levágtam, hogy nem egy sablonsztori. A cím máris különleges: Nem egy ilyen "Egy kosaras élete", vagy "Kosaras életem", hanem "Dobok egy kosarat". Ez máris tetszett, nem gondoltam egy SzJG-re, vagy 1D-re, rögtön egy sportoló életét vágtam le.
~5/5~

~Fejléc~
Elsőre egy igényes fejlécnek tűnik, de ha a monitorhoz közel hajolva nézzük, akkor már kisebb-nagyobb dolgokat észrevehetünk. A sokfajta betűtípus kicsit irritálja a szememet, viszont ennél nagyobb hibát nem találtam. A "KOSARAT" felirat különösen tetszik, ha van időd, írd le, mivel szerkesztetted! Ötletes, hogy az O-t kosárlabdává szerkesztetted, mint a blog alaptémája. A képek tetszenek, egy pöppet az elrendezésükkel van bajom, azt kicsit összébb tehetnéd, a szöveget meg kicsit olvashatóbbá tehetnéd, és akkor nem lenne hiba.
~5/3~

~Design~
Semmi kód, semmi extra dolog, csupán egy sablon által személyre szabott kinézet. A gördülő felirat nagyon tetszik, a magától mozgó intézménynév is. Kicsit vihetnél bele egy kis kódolást, nem ilyen csillogó cuccra gondolok, félre ne érts, de pár információt beletehetnél, valamint amit nagyon hiányolok, az az oldalsáv. Tehetnél szereplők menüt, ahol leírást készíthetnél a karakterekről. 
~5/3~

~Írásaid~
Nem hiszem, hogy ilyen kritikára számítottál, ha nem megyek nagyon bele a tartalomba, akkor ne szedd le kérlek a fejemet, csak éppen leesek a székről, mert elfoglalják a helyemet a papírzsepigalacsinok.
A történet nagyon tetszik, nem sablonsztori, látszik, hogy szereted írni.A karakterek kidolgozottak, a történet értelmes, nincsenek érthetetlen mondatok, a hibák pedig gondolom csak elírások, tehát a helyesírásod irigylésre méltó.
~5/6~

További jó blogolást, sok sikert, és kellemes, élményekben gazdag nyarat kívánok!


2 megjegyzés: