2015. július 10., péntek

Kritika 10# - Memories In The Last Seconds - Leah C.

Sziasztok! Megérkeztem egy új kritikával , nagy elmaradással. Szóval nagyon sajnálom Adalia-nak aki a kritikát kérte , viszont eléggé sok dolgom volt! Remélem tetszeni fog a rendelőnek és mindenki másnak is!
Ölel titeket: Leah C.




Memories In The Last Seconds     
 Kinézet: Első szó ami eszembe jut az mindenképpen a letisztultság. Megnyugtató és elegáns. Viszont jobban megtekintve gondom akadt a sorrenddel. Én így képzeltem volna el:
- A történet;
- Menü;
- Látogatók száma;
- Chat;
- Idézet;
- Közvélemény kutatás;
- Rendszeres olvasók;
- Profil;
Te döntöd el , hogy milyen sorrendbe vannak a modulok viszont nekem ez eléggé kifogásolható. Egyik okból szerintem érdemes a történetismertetésével szembesíteni az odalátogatót és nem azonnal egy közvélemény kutatást az orra alá dugni.Előre a fontos dolgokat. Jön a kérdés , hogy akkor két fontos dolgok közé miért raknék be egy Idézet modult? Mert ha az odalátogatót egyszerre szembesítem ennyi információval eléggé összezavarható lehet. Ezért beszúrnék oda egy idézet modult. Több gondot nem is találtam. Mondjuk ez sem nevezhető gondnak , de engem először nagyon zavart.

10/9,5

Történet: Huha. Nem igazán találkoztam hasonlóval. Az elképzelés tetszik és a fogalmazásod is príma. Jó designhez , jó történet! Nem igazán találkoztam az olvasás során helyesírási hibákkal , így semmi kivetni valóm nincsen! Jó munkát végzel!

10/10

Fejléc: Tetszik! Hihetetlenül letisztul és megnyugtató , mint ahogy a design is. Viszont elég üresnek érzem a bal alsó sarokban lévő részt. Oké , hogy amint eltekintem a letisztultságra törekedtél , viszont szerintem kevés. Pár png és a cím. Tudom , hogy nem csak ennyi volt elkészíteni , viszont első ránézésre nekem csak ez jutott eszembe! A cím tök jó és nem igazán nevezném olyannak amit mindig látok.

10/9

Összesítve: 30/ 28,5

U.I: További sikert kívánok az íráshoz! Csak így tovább! Remélem nem bántottalak meg semmivel sem , ha még is akkor tudod , hogy nem arra törekedtem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése