2015. július 8., szerda

Kritika + Holland Roden PNG képek + képek fejlécre - Anastasia Jones

Kedves olvasók!
Mint láthatjátok, újra aktív vagyok, és mostantól kritikát is lehet tőlem rendelni.
Szóval itt az első kritikám, ezen kívül pedig hoztam még mást is. 
A kritikával senkit nem akartam megbántani, mindenkinek más a véleménye!

The Missing Rose
Mivel csak a kinézetről kértél kritikát, csak arról írok.
Kinézet:
Első ránézésre mindent rendben találtam, de ahogy jobban elkezdem elemezni, észrevettem pár hibát, pl.: az elrendezés. Én így csináltam volna:
-Fülszöveg,
-Oldalak,
-Információk,
-Chat,
-Rendszeres olvasók,
-Cserék,
-Versenyek,
-Író.
A színek passzolnak egymáshoz és a fejléchez.  Viszont a „Megjegyzések” hátterét egy kicsit sötétebb színre alítottam volna. Plusz pont, mert kitetted a design forrását!
Sokan – köztük én is – csak akkor iratkozok fel egy blogra, ha elnyerte a tetszésem a történet + a design is. A fülszöveg alapján a történet izgalmasnak ígérkezik, de a fejléc már nem tetszik.
Az alap tetszik, és jól elmosta a rajta lévő képeket a készítő, bár a lány képei nagyon rossz minőségűek, és az elmosásuk sem a legjobb.  A nagyobb kép szebb lenne, ha az alja jobban el lenne mosva, a másik képen pedig a sapka teljesen átlátszik, ami nem valami szép.
A cím szerencsére jól látható – sok blog fejlécével ellentétben – de ha más betűtípus lenne, valami különlegesebb, annak nagyon örülnék.
Összességében a fejlécen lévő címet, és Rosalie képeit rajta cseréld le. 
10/7

Holland Roden png-k








Képek Fejlécre











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése