2015. július 27., hétfő

Vicky T. Kritika #5 // AMERICAN GOTHIC

Halihó!
Sok nyaralás, tíz napos médiatábor után ismét itt vagyok, egy kritikával, később még eggyel, majd blogajánlókkal.
Író: Varga Marcell
Téma: Horror, Thriller
A BLOG NEM FANFICTION!

 Első benyomás:
Nem túldizáljnolt, nagy fejléc, a címet tükrözve, fekete blog, vörös címek. Egy horror blogra tévedtem, ezt már a címből is levontam.

Fejléc:
Egyszerű, fekete fejléc, csupán csak két szó látható rajta, a blog címe. Ami nekem nem tetszik, az az első sorban lévő AMERICAN felirat. Az A és az N elmosása nem sikerült valami jól, akinek nem olyan jó a szeme, az azt hiheti, hogy MERICA van odaírva. Kicsit több dolgot is elárulhatnál a fejlécen, például a film/sorozat egy-két szereplőjét rátehetnéd, vagy valami horrorosabb textúrát betehetnél. 
5/2,5

Design:
Simple Blogger sablon, feketére maszkírozva. Sajnálom, hogy ezt kell mondanom, de szerintem rendelj egy visszafogottabb design-t, mert szerintem aki igényesebb blogokon tevékenykedett eddig, és a blogodra téved, akkor nem olyan szívesen olvassa, mint egy igényesre megcsinált blogot. Az elrendezés sem tetszik, leginkább így csinálnám:
-Információk
-Fülszöveg
-Chat
-Cimkék
-Feliratkozók
-Blogarchívum
-És ez alá minden versenyjelentkezés, és egyéb
5/2

Tartalom:
A dolog az American Gothic című sztorin alapul, te arról írsz. Nagyon jó a fogalmazásstílusod, a hibák mind elgépelések szerintem, egy horror sztorinak tökéletes. nem csak a történetet írod, hanem a filmmel is foglalkozol, ami dicséretes. 
5/6

Összesítés:
Designcserét ajánlanék, viszont az írásaid elképesztőek! Fel is iratkoztam, várom a következő bejegyzésedet! 
15/10,5
FIGYELEM! A FENT LEÍRTAK NEM MARCELL MEGBÁNTÁSÁRA SZOLGÁLNAK, LEHET, HOGY ÉN VAGYOK ROSSZ KRITIKUS, VELEM VAN BAJ, HOGY NEM TETSZIK VALAMI, DE EGY KRITIKAÍRÓNAK AZ A DOLGA, HOGY MEGMONDJA A VÉLEMÉNYÉT A BLOGRÓL! 


További jó blogolást, kellemes és élményekben gazdag nyarat kívánok! X



2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a kritikát! Megfogadom a tanácsaidat! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, hogy rendeltél! Nincsmit, és örülök!

      Törlés