2015. augusztus 9., vasárnap

Vicky T. Kritika #6 // Die Verfluchten

Hello, Sunshine!
Rengeteget dolgoztam, mind történeten, mind minden egyében, és most meghoztam következő kritikámat Dorothy blogjáról.
Fejléc:
Egy jó nagy fejlécről van szó, és ez a te alkotásod. A karakter elhelyezése és a háromszög tetszik, és ahogy nézzük, és nem rossz a gépünk, akkor kiderül, hogy .gif-es fejléc, és nem mindennap hullik egy .gif képes cucc, szóval ez különlegességnek számít. A címmel egy bajom van, a "die" szót megnagyobbíthatnád picit. Plusz a kis idézet elhelyezése sem tetszik annyira, mivel ha egy oldalra tennéd, úgy jobb megoldás lenne, esetleg ha közelebb tennéd, mert először a régi design óta két percet keresgéltem az idézet másik felét.Ennyi hibát fedeztem fel, amúgy nagyon szép színei vannak, igazán jól mutat a bézs háttéren.
5/4

Design/Kinézet:
Szép, letisztult, kifinomult - ezekkel a szavakkal illetném a designt. Kifejezetten tetszik, szép munka! Egyedül egy bökkenőt látok: a Monda alá tenném a Titkok menüt, mert akkor nem kellene keresgélni. Viszont további finomításra nem szorul.
5/5

Írásaid:
Nem tudok hibát találni benne. Egyszerűen tökéletes. A fogalmazásmódod megfogó, a történet egyedi, ilyennel még nem találkoztam, minden passzol, az idő (E/1 és társai, jelen-múlt-jövő), a betűk mérete is azonos. Helyesírási hibákat egyszer sem találtam, egy-kettő alkalommal találtam apróbb hibát, de azok félregépelések szerintem. Megdicsérném a bétádat, hallom, nagyon aktív, és tényleg nagyon jól végzi a munkáját.
5/5*

FIGYELEM! A FENT LEÍRTAK NEM DOROTHY MEGBÁNTÁSÁRA SZOLGÁLNAK, LEHET, HOGY ÉN VAGYOK ROSSZ KRITIKUS, VELEM VAN BAJ, HOGY NEM TETSZIK VALAMI, DE EGY KRITIKAÍRÓNAK AZ A DOLGA, HOGY MEGMONDJA A VÉLEMÉNYÉT A BLOGRÓL! 


További jó blogolást, szép (fennmaradó) nyarat kívánok! Xx

2 megjegyzés: