2015. augusztus 2., vasárnap

AMERICAN GOTHIC + Textúrák + Bella Thorne PNG - Anastasia Jones

Kedves olvasók!
Mint láthatjátok, újra egy kritikával jöttem, méghozzá az AMERICAN GOTHIC bloggal. :D
A kritikával senkit nem akartam megbántani, mindenkinek más a véleménye!

Mivel emlitetted, hogy a későbbiekben szeretnél majd rendelni  fejlécet ezért nem pontozom a fejlécet 


Kinézet: 
Első ránézésre minden rendben tűnt, de hát a fejléccel jobb lenne. Az alap sablon illik a blog történetéhez, viszont az elrendezéssel van egy kis gondom, így sokkal jobb lenne, 
bal oldalt:
-Oldalak,
-Archívum,
-Címkék,
jobb oldalt:
-Rövid leírás,
-Chat,
-Feliratkozók,
-Blogverseny,
-Író.  
Szóval ezen kívül mást nem nagyon tudnék mondani a design-ről, mivel fejléc még nincs rajta.
5/4
Történet:
Szóval... Alapjáraton tudni kell rólam, hogy irtózok a horror témájú filmektől, sorozatoktól, szóval mindentől, mióta elolvastam egy horror könyvet.
De, miután elolvastam a fülszöveget, azt gondoltam, hogy ha a blog egy könyv lenne, biztos, hogy megvenném, mivel elég izgalmas lehet. 
Olyan történetet, amin a te blogod alapul, még nem olvastam, szóval plusz pont az egyediségért!
Mondom sem kell, amikor elkezdtem olvasni, nagyon féltem, sőt még a videókat sem mertem megnézni, amiről így visszagondolva, elég hülyeség..
Összességében a történet nagyon egyedi, izgalmas, és nagyon jól fogalmazol az első részben helyesírási hibákat nem találtam, ez is egy plusz pont!
Ment a feliratkozás, de egy fejlécet gyorsan szerezz be!
10/10

Textúrák






Png képek










3 megjegyzés: