2015. május 26., kedd

Vicky T. Kritika #2 // Crystal Gimi


Cím:
Hát először egy átlag naplóra asszociálódtam, aztán a Crystal szó felfogása után rájöttem, hogy bizti van egy csavar a dologban. Ooké, mondtam, és felmentem rá. 
10/10

Első benyomás:
Alapból azért mentem fel, bevallom, mert láttam a Levelezgetős kiírásodat. Akkor olyan vadásszunk minél több díjat kedvemben voltam, és tetszett :) De mostanában csak hullanak rám a díjak, és agyonnyomnak. Uáuááá. Nem lényeg. Mobilon voltam, úgyhogy nem láttam sokat, de már tetszett.
10/11

Fejléc:
Nagyon cuksi! Elsőre Harry Potteres benyomásom volt. Szép a színe, ötletes, stílusos, egy bajom van vele: MI A FRANC AZ A SZÖVEG?! De komolyan. :)
10/9
Design:
Semmi kifogásolható dolog nincs, azokkal a csillámokkal órákig el tudok játszani :3
10/10
Fejezetek:
Te lány! Valami eszméletlen vagy! Imádom! A karakterekkel mind azonosulni tudtam, a helyek wáá, a fogalmazásmód meg úristen. Nagyon jól írsz! Tényleg! És a másik blogomon láthattad, ohgy órákig áradoztam, most ilyen rövidben foglaltam össze. :)
10/223

Összesítés:
50/263 :D

További jó blogolást, sok sikert, ne add fel! ;)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm! :)
    Na a fejéc.... Igazság szerint a háttér, design része. Így töltöttem le, mert nem értek ezekhez a bigyuszokhoz... :D
    Köszönöm a sok dicséretet, és a munkát! Most látom, átugrottam a ponthatárt... :D
    Nem adom fel! Úgy ismersz? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! :) Majd ki kéne deríteni azt az írást :D
      Te képes voltál megugrani :D
      Sosem gondoltam volna! Ez a beszéd! :3
      Jó barátnőd,
      Vicky T.

      Törlés